Ads 468x60px

Saturday 1 November 2014

Pengedar Shaklee Di Cheras


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Terima kasih kepada anda kerana sudi singgah ke blog saya!

Untuk pengetahuan anda, saya adalah pengedar sah shaklee di Cheras dan kawasan sekitar. 

Saya menyediakan perkhidmatan penghantaran secara percuma di Bandar Tun Razak, Bandar Sri Permaisuri dan sekitar Cheras.




Selain itu, saya juga boleh membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan juga Sabah Sarawak melalui perkhidmatan pos.



Hubungi saya untuk mendapat sebarang info tentang produk shaklee. Insyallah, saya akan membantu anda secara percuma!

Saya juga mengalu alukan anda sekiranya berminat untuk menjadi rakan niaga dan jangan risau, modal sangat kecil tapi faedah tersangat banyak.



Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut!

FB: Miaaiman
No fon: 013 2801973

blogger templatesblogger widgets

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates