Ads 468x60px

Saturday 23 August 2014

Koleksi Kertas Soalan Percubaan UPSR Peringkat Negeri



Apa khabar? Saya doakan anda sentiasa berada di dalam lindungan Allah swt.

Anak Busy Ibu Kalut



Seperti yang anda sedia maklum, peperiksaan UPSR bakal berlangsung pada bulan September ini. Jika ditanya pada ibu ibu yang mempunyai anak yang bakal menjalani peperiksaan UPSR, mesti mereka sedang sibuk membuat persiapan. Ibarat macam nak pergi berperang pulak.


Pernah tak anda melalui situasi di mana parent yang akan terlebih risau. Ermm contoh yang terdekat adalah along saya. Anaknya bakal menghadapi peperiksaan UPSR pada tahun ini. Malah, masa raya baru ni pon, beliau buat persiapan ala kadar je sebab nak fokus pada anak yang nak menghadapi peperiksaan percubaan. Alhamdulillah, anaknya dapat 5A.


Impian anak saudara saya, Ain Nurnajihah. Semoga Allah makbulkan impiannya ini.
Koleksi Kertas Soalan Percubaan UPSR Peringkat Negeri

Kalau tahun 90-an dulu, bila nak upsr, parent akan sibuk membeli buku koleksi UPSR. Ermm teringat dulu buku keluaran Sasbadi dan sebagainya. Tapi sekarang dah tak susah-susah nak ke kedai, tanya je pada pak cik google. Bak kata orang segala-galanya di hujung jari.

Ok la kat sini, saya nak share koleksi kertas soalan UPSR peringkat negeri. Semoga ia memberi manfaat kepada anak-anak yang bakal menghadapi peperiksaan UPSR.


.Sila galakkan anak-anak anda menjawab semua soalan dalam koleksi kertas percubaan UPSR ni. Insyallah, mereka akan berjaya. 

E-book Rahsia Pelajar Cemerlang


Ebook ini telah di tulis oleh Haji Mohd Firdaus Mat Saad, seorang motivator yang sangat berpengalaman dan juga bekas pelajar terbaik University of Shelfield. Terlalu banyak rahsia yang di kongsikan oleh beliau dalam e-book ini. 

Jangan berlengah lagi, jom dapatkan Ebook Rahsia Pelajar Cemerlang di www.rahsiapelajarcemerlang.com.

Saya doakan segala urusan anda dipermudahkan Allah. Dunia dan akhirat. Amin

Jika anda rasa entri ini bermanfaat untuk anak rakan rakan anda yang lain, sila tekan LIKE Button di bawah. Semoga ia semakin bermanfaat untuk kita semua.


blogger templatesblogger widgets

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates