Ads 468x60px

Saturday 1 March 2014

Hebatnya Vitamin C shaklee

Agak2 ada tak ibu2 kat luar sana alami masalah sakit belakang setelah bangun dari tidur?

Sebelum ni saya selalu sakit belakang setelah bangun dari tidur. Maklum la kedua2 anak lahir ikut tingkap (ceaserian). Ada orang cakap mungkin ni adalah kesan epidural yg kita ambik masa nak bersalin tu...Wallahua'lam. Ermmm lagi pun saya ni jenis yang tak suka makan ubat/jamu...huhu. 

Satu hari, kawan suggest kt saya supaya makan vitamin c shaklee ni. Alhamdulillah dgn izin Allah, setelah 2 minggu saya dah tak alami sakit belakang seperti sebelum ni. Haaa...lagi satu, saya perasan gigi depan saya ni dah tak bergoyang lagi...hihi...Syukur....


Sebenarnya ada banyak sangat kelebihan vitamin c shaklee ni, al-maklum la vitamin c di hasilkan dari sumber semulajadi.

" satu tablet vitamin c bersamaan dengan 7 biji limau"

 



Mari kita baca apa kelebihan vitamin c ni:-



  • Mencantikkan kulit - vitamin c akan membantu anda utk mendapatkan kulit yg lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmentasi. 
  • Melawan jangkitan kuman - vit c ni sangat diperlukan oleh badan kita sebagai sebagai sokongan utk antibodi dan sel darah putih melawan jangkitan kuman. Bekalan vitamin yang mencukupi akan membantu menguatkan sistem pertahanan badan kita. 
  • Mengurangkan risiko sakit jantung - menurut kajian, kita akan mudah terkena serangan sakit jantung jika bekalan vitamin c tidak mencukupi. Ini adalah kerana vitamin c boleh menghalang lemak2 yang berada di dalam saluran arteri daripada berkumpul, di mn ia adalah punca kpd serangan jantung. 
  • Mengimbangi kesan stress - vitamin c yg cukup akan mengimbangi kesan stress di mana ia boleh meneutralkan toksin yg terhasil ketika kits stress.
  • Memelihara kesihatan mata - vit c mampu melindungi mata drpd terkena katarak dan gloukoma.

Kepada yg berminat utk mencuba produk shaklee ni blh la menghubungi saya di:-

SID - 1098263
013-2801973 whatsapp/telegram/msg. 

Jika anda rasa entry ni best, sila 'like' untuk manfaat kawan-kawan lain :-)



































blogger templatesblogger widgets

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates