Ads 468x60px

Saturday 9 May 2015

9 KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE


Assalamualaikum dan salam Sejahtera.

Terima kasih kerana sudi singgah di blog akak ni. Saya doakan anda sentiasa sihat, kaya dan berjaya!

Untuk entry kali ni, saya nak share sket ngan korang apa kelebihan jadi ahli Shaklee ni.




Antara kelebihannya:

1. Mudah


Apabila dah jadi ahli, korang hanya perlu guna produk Shaklee. Bila beli, boleh kumpul point dan apabila sampai pada point tertentu setiap bulan, dah boleh dapat CASH BONUS. Makan sendiri pun bole dapat bonus. Best tak??


2. Tidak perlu maintain point


Yuran pendaftaran hanya SEKALI untuk seumur hidup. Sekiranya nak makan sendiri, korang tak perlu susah payah untuk maintain point untuk keahlian. Tapi kalau betul-betul nak buat bisnes, mesti ada target la untuk naikkan point. The more point you have, the more income you get ;-)

3. Harga murah


Boleh beli produk dengan harga ahli iaitu lebih kurang 15%-25% kurang dari harga jualan. Dengan hanya permulaan sebanyak RM69 (tak termasuk postage lagi..;-p), korang dapat menikmati harga jauh lebih rendah untuk seumur hidup. 

4. Cash Bonus


Berpeluang untuk mendapat bonus sebanyak 5%-21% daripada hasil belian produk Shaklee. Ini yang paling best bila dah join Shaklee. Caranya kena kumpul point la..Makan sendiri pun boleh dapat bonus tau. ;-)  

5. Peluang perniagaan


Rajin-rajin lah berkongsi mengenai kebaikan Shaklee. InsyAllah, ramai yang tertarik dan akan beli produk Shaklee dari kita. Semakin banyak point yang dikumpul, semakin banyak cash bonus. Secara tak langsung, meningkatkan peluang perniagaan

6. Jemputan ke Special Group


Sekiranya mendaftar dengan saya, korang akan dijemput ke Special Group MARIA FIRDAUS' MILLIONAIRE in SHAKLEE (MFMS) dan NadiaMusa Money Magnet Group (N3M). Banyak sangat info dan ilmu yang amat bermanfaat yang akan diperolehi menerusi group ini. 

7. Jemputan ke Group Telegram

Kebaikan Jadi Ahli Shaklee06

Anda akan di jemput ke group telegram. Dalam ni nanti anda boleh bertanya apa sahaja mengenai produk Shaklee malah anda akan di ajar cara berniaga yang betul!

8. Car Bonus


Sekiranya korang betul-betul buat business dan dah capai certain poit, Insha Allah anda akan dapat car Bonus. Cuba bayangkan bulan-bulan Shaklee tolong bayarkan ansuran kereta kita...hihi..best kan?

9. Convention Trip

Kebaikan Jadi Ahli Shaklee07

Ni yang paling best, korang akan berpeluang untuk bercuti ke luar negara dengan tajaan Shaklee. Tapi nak capai ni mesti lah kena buat sungguh-sunguh...;-p

****************************************************************************

BONUS!!!!

Di kesempatan ini, saya nak share satu e-book yang banyak sangat ilmu korang boleh ambil, yang mampu merubah hidup kita ke arah yang lebih baik..InsyaAllah..

Sila ke link ni http://www.ebookniaga.com/sorryboss/MiaAiman

Ilmu ini PERCUMA..korang just download sahaja..Allahuakhbar, bukan mudah untuk dapat ilmu sebegini..Inilah sumber inspirasi dan rahsia kejayaan kami dalam group yang hebat ni..


Bak kata master kami, memang banyak giler group Shaklee kat malaysia ni tapi pilihlah group yang terbaik. Yang mampu bagi manfaat dan impak yang terbaik kepada!



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?


FREE CONSULTATION and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!




NORZALIZA MOHD Shaklee ID : 1098263
013-2801973 / 012-9457436 (Call, SMS, Telegram, WhatsApp)





COD Ke: Cheras, Bandar Sri Permaisuri, Bandar Tun Razak, Desa Tun Razak, Bandar Tasek Selatan, Salak Selatan, UPM Serdang, HUKM Cheras, Damansara Heights, Pusat Bandar Damansara, Bukit Damansara, TESCO Ampang, KL Central, Jalan Tun Razak, Bangsar, UM Bangsar, UIA Gombak, Gombak, Giant Gombak dan kawasan sekitar.





blogger templatesblogger widgets

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates