Ads 468x60px

Saturday 3 May 2014

Dugaan Semasa Dalam Pantang

Assalamualaikum.

Anak adalah anugerah yang terindah dalam hidup.

Pengalaman semasa dalam pantang



Fasa kelahiran bayi ni sangat la menakjubkan, betul tak?

Ada orang di uji ketika mengandungkan bayi dan ada juga di uji selepas bayi itu lahir ke bumi Allah ini.

Sesungguhnya perancangan Allah adalah yang terbaik.

Saya dulu tak 'berkesempatan' untuk melahirkan anak secara normal. Setelah 10 jam berada di labour room, akhirnya saya akur yang saya terpaksa melahirkan anak secara cesarian.

Semasa dalam pantang, saya memang tak berani untuk ambik apa-apa set bersalin. Kata mak, " tak payah la nak makan apa-apa ubat lagi, ko tu operate. Mak takut luka operate tu terbukak balik"



Ngeri jugak bila dengar mak cakap macam tu.

Lagipun mak cakap tak tahu macam mana nak jaga orang cesarian ni sebab saya la orang yang pertama dalam keluarga yang bersalin secara cesarian ni. Sedihnya.

Masa tu saya ni malas nak cari maklumat kat internet. Ye lah, kat kampung linenya slow sangat.

Masa berpantang badan memang lemah. Susu pun tak banyak. Dah la anak lelaki. Terpaksa bagi susu formula.

Itu pengalaman saya semasa dalam pantang.

Cerita Sahabat

Baru-baru ni ada kawan ofis bercerita pengalaman dia semasa dalam pantang. Katanya, banyaknya dugaan dia semasa dalam pantang tu. Badan lemah. Tidak tidur sepanjang malam. Tidak sempat makan. Semata-mata untuk menjaga si kecil.

Dulu, masa dia tengah mengandung selalu nampak dia "baring" kat surau. Alahan teruk katanya.

Beliau bersyukur kerana semasa minggu ke 3 berpantang diperkenalkan dengan set bersalin Shaklee.

Katanya tanpa bantuan supplement Shaklee ni, mungkin beliau tak mampu untuk berjaga sepanjang malam. Siangnya plak kena kerja. Dalam masa yang sama menguruskan rumahtangga dengan baik.

Sekarang ni beliau "jatuh cinta" dengan Shaklee.

Kepada anda yang semua, silalah ambil supplement untuk kesihatan diri. Sayangilah diri anda.
Saya doakan kawan saya dan anda semua akan terus sihat.

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk ini, silalah hubungi saya.


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Hubungi Kami untuk:-
 
FREE CONSULTATION and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Facebook - Mia Aiman
No tel: 013-2801973 call/SMS


Jika anda rasa entry ni best, sila 'like' untuk manfaat kawan-kawan lain :-)

blogger templatesblogger widgets

0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates